GEORGE, TIFFANY RAE

TIFFANY RAE GEORGE

Arrest Date
September 27, 2006 2:50 PM
Arrest Age
25
Charges
1 (See charges)
Booking Date
September 27, 2006 4:55 PM
Current Age
36
Arrest Agency
Tampa Police Department
Arrest Location
1430 BUSCH BL W

Remove Arrest Record

Personal Information

Address
(map)
6712 HESPERIDES ST S
TAMPA, FL 33616
DOB
December 13, 1980
Race
White
Sex
Female
Ethnicity
None
Eye Color
Hazel
Hair Color
Blonde
Build
Small
Height
5'04
Weight
140

Tags

Tranny

Social Conversation

Other Aliases

Alias DOB
TIFFANY RAE GEORGE December 13, 1980
GEORGE, CARRIE December 13, 1980
GEORGE, CELESTE December 13, 1980
GEORGE, TIFFANY December 13, 1980
GEORGE, TIFFANY GRAIE December 30, 1980
GEORGE, TIFFANY RAE December 13, 1980
GEORGE, TIFFANY RAIE December 13, 1980

Charges

1

PROSTITUTION


Date
September 27, 2006
Class
M2
Disp
CASH BOND
Charge Type
PROBABLE CAUSE
Remark
OFFERING TO COMMIT
Court
41A
Bond
$250.00
Charge Code
PROS3101
Report Number
06571938
OBTS Number
2903074944
CRA Number
1082757
Court Case Number
0623059

Comments

Nicole wrote :

Lol. Prostitution with aids and gum blowjobs cause she lost all of her teeth to crack. Get a life you sorry ass example of a mother you crackface

Luke wrote :

Wow. Debrah should've swallowed her crackhead ass. Yuck

will wrote :

Wow what a long record. Lol. Y'all should see her now. No teeth and 10 years older than her age. It's disgusting

TyeTy wrote :

These comments are killing me. LMAOOOOOOOO. Easy on the std crackhead. Look at her face, can you imagine looking at something like that giving you head? BARFFFFFF

Wes wrote :

This chick has so many arrests it's making me feel like an angel. Lol. She looks like she has a long list of stds.

Bill Clinton wrote :

Looks like i'm back in action once Hillary wins.

Violet wrote :

Oh my this is Debra's daughter

Gee wrote :

Lol. Nah, give him some gum blow job. Since you're starting to lose all of your teeth from that crack. lmfaooooooooooooo. You already missing one front. All them other yellow and brown ones are next. Lmfaooooooooooooo

Tiff wrote :

Who's this bruh dude who cannot even put a sentence together. See you on Busch to give you some spelling lessons.

bruh wrote :

Lololololololol this is the 7th mugshot I've came carol of bonez girl. Lololololololol prostitution? Always knew you was a hoe. Explains why your teeth are slowing falling out of your mouth. Lol. Tiff the pill head prostitute of 56th street and busche. Lol

duffy wrote :

Find sumthing lil more current she said. How about her latest mugshot that shows how she looks now and how the drugs took over. Shall we? Lol. She looks nothing like this anymore. Straight up pills out crackhead. Barf

funny wrote :

can't stop laughing. this is bones chick. the one going crazy after bones gal friends when she out there hoeing. Lol shame shame

Snake wrote :

Ya, I saw them at the firehouse on Fowler.

Dan wrote :

Lol. I knw her man Bones. He works at firehouse

ash wrote :

Lol. Omg tiff

Tiff wrote :

Google my man william quiles.hes the one who made me sell my infected pussy to get pills and drugs.im sorry Anna.mommy gotta do what we gotta do.

Tiff wrote :

I was already sitting down when I saw your message.

Anna wrote :

and tiff, please have a seat.we know your history. 😂😂

Tiff wrote :

Whats a pill hapead? Stutter much.....

KLW wrote :

and her spelling and stuttering still proves she's a crackhead.she sells her body for drug money. True story. Pill hapead, quit it already!

Tiff wrote :

This happened light years ago, like before FIOS, the Iphone. Chipoltme was'nt even around yet. Dang, move on nutbags.......find something a little more current.

omg wrote :

sad thing is that she is still doing this to support her drug habit. now she has men come to her house with her daughter there.

Amber wrote :

Nothing to be ashamed of? 😂😂😂😂. Maybe coming from a hoe, then you shouldn't have nothing to be ashamed of. ROTFLMFAO! You have a daughter you dick sucker. Lay off the crack so you won't need to suck dick on Nebraska ave for some Xanax. HA HA HA HA HA!!! Will be sharing this on Facebook. Thanks google. HA HA HA HA

Tiff wrote :

So what? I don't suck dick anymore. I got a better job now so I quit sucking dick and I got off of crack.

Tiff wrote :

This was like 10 years ago. Move on nutbags. Really, its nothing to be ashamed of.

Kim wrote :

LMFAO. REALLY TIFF..?? 😂😂😂😂


Add Comments to Tiffany Rae George's Arrest:
5000 of 5000 characters remaining.



*HTML and markdown are not supported.